Connect with us

Hi, what are you looking for?

Z ostatniej chwili

Płatny parking w CH Karolinka w Opolu.

Centrum Handlowe Karolinka od 3 lipca br. wprowadza opłaty za użytkowanie parkingu.

Płatny parking w CH Karolinka w Opolu.

Centrum Handlowe Karolinka od 3 lipca br. wprowadza opłaty za użytkowanie parkingu.

Pierwsza godzina parkowania dla klientów centrum handlowego będzie bezpłatna. Cena za każde kolejne rozpoczęte 60 minut parkowania to, podobnie jak za godzinę postoju w strefie płatnego parkowania, będzie wynosić 4 złotych.

Decyzja o wprowadzenia opłat za parkowanie podyktowana jest szybko rosnącymi kosztami utrzymania parkingu oraz potrzebą zapewnienia klientom komfortowych warunków do robienia zakupów. Opłata ma zapobiegać sytuacji pozostawiania samochodów pracowników okolicznych biur i strefy ekonomicznej na kilka godzin i blokowania miejsc przeznaczonych dla klientów Karolinki.

  • Tak długo jak było to możliwe zwlekaliśmy z decyzją o wprowadzeniu opłat za parkowanie przed Karolinką. W ostatnim czasie jednak znacząco wzrosły koszty utrzymania parkingu. Ponadto, mimo że nasz parking jest jednym z największych tego typu obiektów w Opolu, klienci zgłaszają nam problemy ze znalezieniem wolnego miejsca parkingowego. Są one często blokowane przez pracowników okolicznych biur i strefy ekonomicznej. Tymczasem parking przy Karolince ma służyć klientom przyjeżdżającym na zakupy – komentuje Paulina Kurdziel – Świeczka, Retail Asset Manager NEPI Rockastle.

Na operatora parkingu wybrano firmę APCOA Parking Polska, której rozwiązania instalowane są na większości parkingów przy popularnych sklepach sieci handlowych. Parking przy Karolince nie będzie miał szlabanów, nie będzie też obowiązku umieszczania biletu parkingowego za szybą samochodu. Wystarczy wpisać numer pojazdu i oszacować czas zakupów. Automaty parkingowe mają możliwość pobierania opłat gotówką lub kartą płatniczą. Za czas parkowania można też będzie zapłacić aplikacją APCOA.

  • Na terenie całego centrum handlowego pojawi się łącznie 15 nowoczesnych automatów parkingowych, po dwa przy każdym wejściu do obiektu. Dodatkowo każde urządzenie będzie wyposażone w czytelną instrukcję obsługi, tak żeby proces zakupu biletu był szybki i prosty. Oczywiście w razie potrzeby do dyspozycji klientów będą również pracownicy centrum, którzy chętnie pomogą w obsłudze parkometru – mówi Aleksandra Szrajer-Kolanko, Dyrektor Centrum Handlowego Karolinka.

Centrum Handlowe Karolinka jest największym kompleksem handlowo-usługowym w Opolu, a także miejscem spotkań rodziny i przyjaciół. Na powierzchni aż 70 tys. m² Centrum posiada szeroką ofertę 120 sklepów i punktów usługowych – od spożywczych, przez wyposażenie wnętrz, aż po ekskluzywne butiki oraz rozległy parking z 2590 miejscami postojowymi. Przemyślany podział centrum na galerię handlową i park handlowy w sposób czytelny wyróżnia dwie strefy Karolinki, ułatwiając odwiedzającym dokonanie zakupów. Ze względu na wygodę klientów zdecydowano się na parterową formę budynku. Cała konstrukcja zyskała na lekkości dzięki długiej, lekko falującej fasadzie, która liczy aż 1,2 km.

Właścicielem obiektu jest NEPI Rockcastle Sp. zo.o.

Źródło CH Karolinka

10616
Advertisement
Advertisement

Może Ci się spodobać

Komunikaty

Policjanci z Komendy Miejskiej Policji w Opolu poszukują zaginionej Sabiny Kudrzyckiej.

Wiadomości

W środę 20 listopada po godzinie 21:00 służby ratunkowe zostały powiadomione przez operatora nr alarmowego 112 o wypadku drogowym na trasie 

Wiadomości

W poniedziałek 18 listopada, w godzinach nocnych dyżurny policji w Namysłowie, odebrał zgłoszenie o zdarzeniu drogowym na trasie Paryż

Wiadomości

Brawurowa jazda zakończyła się uszkodzeniem lampy oraz znaku drogowego przy przejściu dla pieszych.