Wiadomości

MZK Opole zamyka punkt obsługi klienta na Zaodrzu

Informujemy, że działalność kasy biletowej – Punktu Obsługi Klienta przy ul. Niemodlińskiej (w pawilonie „KARO”) zostanie wygaszona.

Informujemy, że działalność kasy biletowej – Punktu Obsługi Klienta przy ul. Niemodlińskiej (w pawilonie „KARO”) zostanie wygaszona. Sprzedaż biletów będzie odbywała się w lokalu do 20 stycznia włącznie.
Decyzja o wygaszeniu jest podyktowana spadkiem efektywności sprzedaży w kasach biletowych. Wprowadzone od 2020 roku nowe kanały sprzedaży i dystrybucji (biletomaty stacjonarne, biletomaty mobilne, sklep internetowy, bilet elektroniczny, aplikacje mobilne oraz Punkty Obsługi Sprzedaży ) zdominowały prowadzoną dotychczas sprzedaż w kasach biletowych. Spadła ona o ponad połowę, osiągając obecnie 33% ogółu. Oznacza to brak zasadności dla dalszego utrzymywania wszystkich kas biletowych.
Uspokajamy jednak, że dla nowych użytkowników opolskiej karty autobusowej Opolka!, jak również dla tych, którzy są przywiązani do tradycyjnej obsługi sprzedaży, pozostawiamy dwie kasy biletowe – w Centrum Przesiadkowym Opole Główne przy ul. 1 Maja 4 oraz w budynku znajdującym się przy ul. Pużaka 58 (na pętli autobusowej).
Źródło: MZK Opole

1993

Może Ci się spodobać

Komunikaty

Policjanci z Komendy Miejskiej Policji w Opolu poszukują zaginionej Sabiny Kudrzyckiej.

Wiadomości

W środę 20 listopada po godzinie 21:00 służby ratunkowe zostały powiadomione przez operatora nr alarmowego 112 o wypadku drogowym na trasie 

Z ostatniej chwili

W środę 20 listopada o godzinie 16:38 operator nr alarmowego odebrał zgłoszenie o wypadku drogowym z udziałem rowerzysty na ul. Krapkowickiej

Kultura

Tegoroczna jesień nie przestaje zaskakiwać różnorodnymi nowościami. Od najbliższego piątku w repertuarze kin Helios zagoszczą aż trzy

Exit mobile version